Måndag igen :)

Ny vecka igen. Helgerna går så himla fort.
Denna helgen har vi (jag och barnen) hunnit med lite barnloppis och umgåtts med vänner. Chrille har haft sin jobb helg så därför har vi fått roa oss på egenhand.

Charlie är på dagis just nu, och jag har hunnit med undan röjning här hemma i röran och tvätt.
Meya har för allra första gången ätit upp den maten ca 2 msk mat som jag värmde till henne utan protester. Hon gillade maten och åt med frisk aptit. Så himla skönt när det börjar lossna lite med maten.

Till dig Carina, det är inte ren stevia man bakar med utan jag använder ICAs stevia strö. Den som är som socker och motsvarar samma mängd!

Hoppas att denna veckan blir en bra vecka för oss och även för er som läser ;)


Kommentarer
Postat av: Malin- mamma till Tuva & Timon <3

söta barn vi har =) tack för en kul dag =)

2012-09-26 @ 22:41:00
URL: http://glittergardenskennel.se
Postat av: Charliesfarmor

Ja - det har Ni! Kramar

2012-09-27 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0