Liten kan snart

Meya har blivit otroligt duktig på att hitta balansen just nu.
Hon står med väldigt stadiga ben när vi håller henne och kan till och med släppa för nån sekund.
Sitta har hon börjat träna på och det går bättre för varje dag som går. Nu ikväll fixa hon att sitta och leka på golvet i minst 5 min innan hon började ramla ihopa.

Så nu jäklar går det framåt. Det är bara maten hon ska börja äta sen är jag en väldigt stolt och nöjd mamma.

Än så länge är det endast amning Meya livnär sig på. Hon ratar varenda flaska, gröt,frukt,mat... Suck!!!!!
Men en vacker dag går det väl framåt för att jag vill gärna sluta amma nu och ha min kropp för mig själv ;)

Finns det någon som har tips på hur man ska få dom till att äta? Eller är det bara att öva och öva?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer nog närsomhelst nu tror jag. Hon är så go´!

2012-09-19 @ 21:42:56
Postat av: Gammelfarmor

-----hjärtat smälter ---underbara bilder -----det där med "maten" kommer att ordna sig så småningom---prova och låt henne smaka lite lite-en halv tesked av ex olika efterätter och annat----hon kommer att visa tydligt vad det är som hon tycker om---fortsätt att vara lite "envis" med flaskan---det blir säkert bra så småningom.

Många kramar till er alla


2012-09-21 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0