En snabb uppdatering :)

Jag glömmer bort bloggen lite i mellanår men vill gärna hinna uppdatera lite i mellan varven. Mest för min egen del så jag inte glömmer bort viktiga saker.. ;)

Meya har blivit 7 månader nu, det går fortfarande väldigt trögt med maten, ibland äter hon och sen kan det gå vissa dagar då hon inte ens vill titta på maten. Så amning är fortfarande hennes huvudföda.

2 dagar innan hon blev 7 månader tittade första tanden ut i underkäken och idag har hon varit väldigt sur så det är säkert en till på gång :)

Storebror har fått ny säng, en hög säng så att han får fri golvyta under att leka på.

Föresten så är han världens duktigaste lilla kille på att vara just precis duktig. Jag är väldigt stolt över honom och hur bra han tar allt med sin sjukdom.

Han gnäller aldrig och klagar inte utan tar dagen som den kommer och är positiv till allt.
Hur mycket jag än ogillar diabetesen och har så jäkla svårt för att acceptera den så vill jag inte visa det för min lilla kämpe.
Tänk om vi hade kunnat backa tiden lite... ❤


Kommentarer
Postat av: Malin

Bild på sängen tack ;) nyfiken

2012-11-04 @ 09:14:10
URL: http://Glittergardenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0