Tisdag!

Då vart denna dagen slut och denna mamman är oxå slut.

Äntligen kom min sjal med posten idag :) och den va så himla mysig. Kändes knappt att jag bar på Meya och ryggen tog inte stryk.
Och det bästa av allt var att Meya trivdes bra i den. Det tog inte många minuter innan hon sov gott. Och för min del är det supermysigt att kunna ha henne så nära och ändå kunnaföra allt annat samtidigt som jag kan mysa med min fina lilla tös.

Blev bara dåliga bilder...
Men jag är kär i min sjal :) i morgon väntas en hel dag då jag kan använda den :)



Kommentarer
Postat av: Charliesfarmor

Ser mysigt ut! Kramar

2012-05-09 @ 12:15:24
Postat av: Familjen Ekelund

Ser supermysigt ut;)

2012-05-09 @ 13:44:39
Postat av: Malin

Saknar er. Hur mår lill flickan?? Hur är de med förkylningen?? Hoppas ni blir friska snart... Kramis

2012-05-09 @ 20:26:34
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: mormornettan

Så mysigt det ser ut...

2012-05-10 @ 07:46:12
Postat av: Kristina

Ahh, det ser så mysigt ut! Ooh, vad jag själv skulle vilja gå och bära på en bebis! :)

2012-05-11 @ 18:20:57
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0