Sjal..

Yes jag har blivit med sjal :)

Har investerat i en trikåsjal och jag hoppas jag kommer att trivas med den.
Meya vill ju bli buren eller snarare bara ligga i famnen och mysa hela dagarna och självklart vill jag kunna ge henne all den närhet hon vill ha.
Men det är inte alltid så lätt att tillgodo se det när man har ett hem, en 3-åring och allt annat runtomkring att sköta oxå. Babybjörn selen är inte ett dugg skön att använda i heller så därför testar vi med sjal nu.
Jag längtar tills den kommer med posten så jag kan testa den. Meya lär ju stortrivas iaf :)

Vad gör man inte för sina barn?!


Kommentarer
Postat av: Charliesfarmor

Den ser ju mysig ut! Charlie är just nu o hjälper farfar att elda upp lite skräp i trädgården! Många kramar!

2012-05-06 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0