Då startar jag..

Nu jäklar ska dom sista gravid kilona bort, och kroppen ska tajtas upp igen.

Kör på min egna lilla "mamma diet" haha
nyttigare mat, inget godis mitt i veckan och inga kakor till fikat... Mycket frukt och grönt och motion.
Promenader i rask takt och ikväll när Chrille är hemma ska jag köra lite magträning.

I och med att jag hel ammar så kan jag inte banta för då försvinner mjölken, men att äta nyttigt och röra på sig skadar aldrig och förhoppningsvis försvinner några kilon på köpet :)

Frukost idag fick bli 2 ägg, makrill och fröknäcke, kaffe och vatten :) gott, nyttigt och mättande ;)

Sen lämna vi Charlie på dagis och gav oss ut på en långrunda :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar er:(

2012-05-08 @ 21:15:19
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0