Mitt lilla monster

Vissa dagar kan inte alltid vara bra. Här har jag precis genomlidit 2 dagar av trotts, gnäll, skrik, tårar och klängande. Det kvittar vad man gör så blir allt fel.

Höggravid och med ett tålamod som är lika med noll kan jag lova att det har inte varit långt ifrån tårar av denna mamman.
Ibland orkar man inte bara.
Nu känns det bra igen, jag försöker att se det positivt, dock inte det lättaste alltid men man måste försöka.
Frågan jag har ställt mig är hur gör man med 2 st barn sen då.. Haha..

Min kropp skriker efter sömn, jag sover knappt 4 timmar varje natt just nu och det är inte ens 4 sammanhängande timmar utan jag måste gå upp och kissa minst 8-10 gånger från det att jag lägger mig tills jag stiger upp igen. Värst är de första timmarna efter jag gått o lagt mig..

Så nu får gärna bebisen komma, mitt dåliga humör beror nog på att min kropp är så trött som den är, sen har man hem och barn att ta hand om oxå...

Ja livet är inte alltid en dans på rosor eller små söta fluffiga rosa moln som många förskönar sina liv till på Facebook eller bloggar.. Det finns en verklighet oxå och där lever jag just nu...

Mitt trotts monster..


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilken underbar pyjamas!



Usch för trots!!

2012-03-06 @ 21:36:26
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: naddie.

tuffing! :)



Äsch.. alla har sina dagar! det får man lov.. det är då man inser hur jäkla bra man har det alltid annars ;)

2012-03-07 @ 00:10:50
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: malin,tuva o timon...

Buse charlie..



Du mina ungar har gått mej på nerverna hela förmiddagen.. jag e helt slut i huvudet... =(

2012-03-07 @ 11:15:05
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Martina---det är precis som du säger--allt är inte en dans på rosor----men allt tar sin lilla tid och i slutändan ordnar det sig---lillprinsens "trotsperid" kommer ju så småningom att försvinna--om inte förr så när lillasyster kommer------kanske istället kan det bli lite "avundsjuka" men detta är alltid hanterbart

------om du behöver vila någon timme så vet du var jag finns



Kramar till er alla Puss puss lillprinsen

2012-03-07 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0