Jag vill ha smärta...

Konstigt nog så går jag bara runt och längtar efter det onda. Jag är otålig nu och vill inget hellre än att bebisen ska komma ut.

Jag vill känna smärta, och ha ont nu och få min belöning ;)

Nu är så gott som allt fixat här hemma. Bebisens korg tog jag upp idag och bäddade med hjälp av Charlie som tyckte det var spännande och roligt.

Idag är jag i v.38+2 (v.39) och det är 12 dagar kvar tills beräknad förlossning.. 12 lååånga dagar och kanske några dagar över tiden som man får räkna med. Fast dagarna går ganska fort trotts att Charlie är sjuk just nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Längtar också tills hon plågar sin mamma för då får jag snart träffa henne :)

2012-03-13 @ 18:39:20
Postat av: Charliesfarmorr

Spännande nu! Lycka till!

2012-03-14 @ 12:57:26
Postat av: Gammelfarmor

Vad roligt att korgen nu för andre gången kommer till användning för barnbarnsbarnen+---- den är ju ändå 50 år gammal Ska bli spännande att ännu en liten prinsessa ska sova i den--------hoppas att lilprinsen snart är frisk

Kramar till er alla



2012-03-14 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0