BF idag och ingen bebis har tittat ut än...

Jag som har sett framemot att träffa lillasyster innan detta datum 25/3 jag trodde hon skulle komma innan.
Efter 9 månader av oro, hotande missfall, blod och allt va det nu varit så borde jag ha henne i min famn.. Men icke!
Nä hon gottar sig i magen och verkar inte ha en tanke på att komma ut.

Till och med Charlie verkar otålig nu och frågar när bebisen ska komma.. Så kom igen nu bäääbis kom ut... ;)

Till och med skötbordet har kommit upp och allt är framme så nu saknas bara lillan :)


Kommentarer
Postat av: charliesfarmorr

Vi har väntat hela helgen. Hon är en bestämd och envis liten , kanske?

2012-03-25 @ 19:03:14
Postat av: Malin

Det blev ju hur bra som helst o ha skötbordet där... Puss kram

2012-03-25 @ 19:48:03
Postat av: naddie.

heja lillan! snart så.. snart ;)

2012-03-25 @ 22:46:49
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0