3 dagar kvar..

Och det känns som bebisen skulle kunna stanna kvar för alltid... Det känns ingenting, inga förvärkar mer än pyttelite mensvärk nån gång ibland.

Och det jobbigaste är nog alla frågor om bebisen inte kommit än.. Nä tack då hade vi säkerligen hört av oss eller skrivit på facebook ;)

Mitt humör är överjävligt just nu och jag tror jag behöver sitta hemma tills den lille är född haha annars lär jag bli gråhårig ;) jag ska bosätta mig och isolera mig i mitt hem ;) vi ses och hörs när bebisen är född!

Min mage runt v.10-12 nån gång... Den är ett minne blott nu...


Kommentarer
Postat av: Gretel.

Spegeln e fantamej full med tandkräms pricka då med :) ;) hihi

2012-03-22 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0