22 dagar kvar v.36+5 (v37)

Ja nu känner jag mig stor. Det är ca 22 dagar kvar. Men lillan kan komma tidigare eller senare... Hur som helst så hade hon gärna fått komma nu :) jag längtar och längtar.

Det som är jobbigt just nu är att jag fått ischias nerven i kläm. Troligt vis ligger bebisen och trycker på nerven vilket resulterar i hugg och otroliga smärtor från ljumsken och ner i låret. Det är omöjligt att bita ihop då. Jag har aldrig någonsin varit med om en sån jäkla smärta. Detta händer minst 50 gånger om dagen och det är utan att överdriva.

Så nu hoppas jag att detta går över så fort lillan är född..

Magen är stor ibland och ibland känns den ganska så liten med sitt lilla sf- mått på 33 cm ;)

Men häromdagen vet jag inte hur hon låg men magen putade rejält iaf och jag passade på att ta en riktig tjockis magbild ;)


Kommentarer
Postat av: naddie.

Shit! Här har det hänt grejer!



Superfin är magen! Du med för den delen.. vi längtar efter er! :( Har grejer till dig om du fortfarande vill ha dom? kram!!

2012-03-02 @ 23:30:12
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Jessica, mamma till Leia

Herregud vad tiden går fort. Tyckte du precis inte hade någon mage och nu har du en rejäl bula:-) all lycka till er. Kram

2012-03-03 @ 13:13:17
Postat av: Bästis malin ;)

Du e så fin i din stora mage.. Hihi.. Ska bli spännande att se henne snart:)



Vi ses på tisdag vännen <3 kram



2012-03-03 @ 22:54:27
Postat av: Charliesfarmorr

Du har en jättefin mage. Ska bli så spännande. Kramar från oss!

2012-03-04 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0