Vecka 30+5 (v.31)

Jag börjar få små panik nu.. Det blir mer och mer uppenbart att det ska komma en bebis i familjen men ändå så långt bort.

Jag jobbar fortf 100% och har skippat att söka graviditets penning denna gången. Vissa dagar ångrar jag mig, andra inte...
Tiden går ju så mycket snabbare när man jobbar men samtidigt så hade det varit skönt att vila.
Jag mår fortf sjukt bra. Magen känns inte så jäkla stor och ivägen ännu men sammandragningarna gör sig påminda några gånger om dagen.
Vissa dagar är magen stenhård från morgon till kväll.

Det är 2 veckor kvar tills vi får se lillasyster en sista gång innan hon föds. Ska bli spännande att se vad vikt och längd hamnar på.
Charlie var ju precis under 4 kilo och jag tror att bebisen landar där oxå.

Magbild bjuder jag på i morgon ;)
Vi längtar efter lillasyster men jag skulle behöva nån månad till för att förbereda mig på att bli 2-barns mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Charliesfarmor

Jag tror "lillan" kommer tidigare. Skall bli så spännande med ett till barnbarn! KRAMAR

2012-01-22 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0