Jag bara älskar det ;)

... Att vara mamma,förälder..

Det är underbart att stå i duschen tillsammans med en rolig nästan 3:åring och låtsas dricka kaffe av ett deciliter mått och ha kafferep.
Att få höra amen tjena mamma hur e läget?.. Ja det är sånt som får en att älska livet lite extra en kall och trist vinterdag.

Charlie är inne i en riktigt rolig ålder just nu. Hemma är det inte mycket trotts och bråk utan det flyter på väldigt bra. Självklart får man ju välja vilka strider man ska ta och inte ta... ;)

Men det känns lite konstigt att min lilla bebis helt plötsligt har blivit en nästan 3-åring, går på toaletten, pratar, räknar, kan alla färger.. Ja och så är han världens ljuvligaste och underbaraste unge i hela min värld.. Kan man mer än bara njuta av att få uppleva detta mirakel? Mitt svar är iaf Nej!


Kommentarer
Postat av: naddie.

jag instämmer totalt!!!



dock har 3 års trotsen kommit hem till oss en period nu.. hoppas den går över illa kvickt! :P

2012-01-29 @ 19:39:38
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Malin- mamma till Tuva & Timon <3

Klart de e mysigt o det bästa som finns o snart blir det dubbelt upp ska du se när lillan också är här =)



ses på torsdag.. då kommer vi. jag har en extra unge då med. hoppas inte de gör nått, kan ju gå bort till lekan en stund med =)

2012-01-29 @ 19:55:06
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmorr

2012-02-01 @ 11:41:50
Postat av: Charliesfarmorr

Han är en helt underbar kille! Det är en så kul ålder just nu och det är så roligt när han är hos oss! Många KRAMAR

2012-02-01 @ 11:42:45
Postat av: Faster

Helt klart världens sötaste kille!! Längtar tills nästa helg när vi äntligen får träffas! Riktig hemlängtan just nu! Kram till er!

2012-02-08 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0