Bebis mage v31+0

Idag är det baaaara 63 dagar kvar till beräknad förlossning :)
Kan ni tänka er vad jag längtar.. Ja självklart så längtar ju chrille lika mycket dom jag efter lillasyster :)
Men att få ha sin kropp ifred.. Kunna träna lite och framförallt bli lite mer rörlig igen och slippa den stora magen. Men jag hänger inte läpp ändå...

Det är mysigt och underbart att kunna bära ett barn. Jag är väldigt glad över att få vara med om denna fantastiska resan ännu en gång.. Att alltid kunna känna den lille där inne, det är ett fantastiskt fint sätt att lära känna ditt barn på. Jag kan redan sovtider och vaken tider hos bebisen :)
Som jag lovade innan så kommer det en magbild..


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin mage min vän :)

2012-01-23 @ 21:08:07
Postat av: charliesfarmor

2012-01-26 @ 10:52:19
Postat av: Charliesfarmor

Fin liten mage. Riktig "tösamage". Spännande nu! Kramar från "farmor"

2012-01-26 @ 10:53:07
Postat av: Fam Ekelund

så fin!! kan sakna de när man ser dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0