Ultraljud i morgon :)

I morgon bitti är det dax att se lilla bebisen en sista gång innan hon föds :) spännande ska det bli.
Jag vill ju ha en sista koll på att det verkligen är en flicka och sen är det alltid roligt att veta vad hon beräknas att väga när hon föds :)

Idag är jag i v. 32+4 (v.33) och det är 52 dagar kvar av 280 dagar :)
Det känns helt konstigt att väldigt snart är hon ute hos oss och jag är inte det minsta förberedd.
Tror att Chrille o jag får ta en Malmö shopping tur nu innan hon kommer och fixa det sista inför ankomsten ;) även om vi redan har det mesta sparat från Charlie så vill man ändå att hon ska få lite nya saker :) så som sängkläder och lite smått gott ;)

Magen växer oxå. Jag undrar hur stor den kan bli egentligen. Men efter mätningarna hos barnmorskan ligger den under normal kurvan men växer dock fint ändå. Det är bara jag som tycker att den är enorm..
Inga krämpor än i heller och det är väldigt skönt. Jag kan görs precis allt jag gjort innan oxå och jag mår fortfarande oförskämt bra. Min kropp är kanske gjord för att vara gravid haha :)

Ska uppdatera med lite magbilder och ultraljuds bilder i morgon så ni får hålla till godo med lite läsning idag.


Kommentarer
Postat av: Crolas

Ser fram emot att den lille tittar ut, och sen ja, du är nog gjord för att vara gravid för du är jättefin :) Ha nu en toppen dag imorgon :)

Puss

2012-02-02 @ 19:59:12
Postat av: naddie.

jag har rosa bäddset i massor om du är sugen på det? :P

2012-02-02 @ 21:20:27
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0