Nu börjar lyxen

Från och med i morgon och fram tills den 9:e mars kommer jag att jobba 75% istället för 100%
Det ska bli riktigt skönt. Jag kommer att få mer tid hemma med familjen och kunna hämta hem Charlie från dagis redan vid kl 13. Det kan inte bli mycket bättre.

Mer tid för mig att kunna vila om jag känner för det och det bästa mer tid med Charlie. Inga fler långa dagar på dagis :)
Ibland undrar jag hur det ska bli med 2 barn.. Hur ska man hinna vara lila delaktig i bådas liv? Jag vet ju innerst inne att allt går och allt kommer att falla sig naturligt sen..
Men jag vill verkligen inte att Charlie ska känna sig bortglömd.. Han har ju hela tiden 110% uppmärksamhet och det lär ju inte bli så sen känns det som...
Ibland tänker man nog lite för mycket för allt blir säkert hur bra som helst ;)

Låna en bild som Farmor har tagit på min lilla pojke när han va 1 år :)


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Tiden har gått fort,Martina---skönt för dej att börja arbeta lite mindre.Du behöver inte oroa dej för lillprinsen. Han kommer inte att bli bortglömd utan han tycker säkert att det ska bli spännande med en liten "syrra" Lite avundsjuka kan det ju bli men det går över Ser fram emot en liten prinsessa till i släkten Allt löser sig själv



Många kramar till Er alla



Puss "lillprinsen"

2012-02-15 @ 13:20:30
Postat av: Malin

Hur mår du nu?? Har chrille o charlie blivit smittade??? Hoppas du mår bra nu. Saknar er. Kramis..

2012-02-22 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0