BB väskan...

Jag har lovat mig själv att denna gången ska BB vädjan stå redo nån vecka innan det är dax, även en väska till Charlie ska packas och stå redo.
Men vad ska man nu packa med sig då? Jag kommer inte ens ihåg vad jag hade med mig sist mer än lite kläder o hygien artiklar och kamera typ.. Jag räknar med att åka hem nästan direkt från BB om allt går bra kommer att bli max en övernattning.

När Charlie föddes var det fredag morgon och jag åkte hem på söndag förmiddag och det kändes som en evighet jag låg där. Nä jag vill hem till mina killar och bekanta mig med bebisen i hemmets lugn istället :) I morgon går jag in i v.34+0 (v35) och det känns som det är läge att börja förbereda sig lite nu.. Det är massa som ska fixas och jag har inte fått tummarna loss än.. Vilket känns jäkligt tråkigt då jag har sååå mycket att stå i just nu.

Det är ju bara 6 veckor kvar tills bebisen är beräknad att komma och jag ska jobba 4 veckor till... Hur ska jag hinna med allt.. Haha snacka om att paniken börjar inta sin rätt... ;)


Kommentarer
Postat av: Malin- mamma till Tuva & Timon <3

Ammningskupor=ett måste =)hihi..

tandborste,rena kläder,hygien artiklar, babykläder, blöjor, våtservetter, salva till brösten, ja en hel del.. minns inte heller. på tisdag är det exakt 1 år sen jag åkte in där o fick min lille timonis.. =)

2012-02-11 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0