Barnvagnen är hemma nu :)

Äntligen säger jag...
Quinny vagnen är såld och ny vagn står fint i hallen och väntar på bebis :)

Idag har jag varit hos barnmorskan för vanlig kontroll. Dock upptäcktes för högt blodtryck och äggvita i urinen så nu blir det kontroll om en vecka igen så det inte blir värre.

Men annars var allt bra med bebis hon växer efter sin kurva och magen mätte hela 32 cm ;) det är lite mot vad jag hade i samma vecka med Charlie.

Idag är det 31 dagar kvar och jag är i v.35+4(v36) tiden går så snabbt att jag inte hinner med :)

Jag är fortf sjuk fattar inte vad det är dom händer med min kropp. Söndag-tisdag var jag riktigt magsjuk. Sen igår onsdag mådde jag bra igen och friskanmälde mig gör att jag kände mig redo för att jobba.
Och vad händer? Allt brakar igång igen på natten framåt morgonen.. Så nu ligger jag här hemma och tycker synd om mig själv.

Jag kan knappt äta nått, vågen visar 3 kilo mindre och jag känner mig som ett vandrande nervvrak. Benen skakar och jag har noll ork att göra nått.
Nu vill jag bara bli frisk..

Smakprov på bebbens nya vagn :)
Teutonia spirit s3 med grå liggdel och svart sittdel.

Jag älskar den redan snygg och så skön att köra :) får tacka Chrille för att han gick med på ett ytterligare barnvagnsköp ;) Detta är vagn nr 6 som jag äger nu och jag hoppas att jag blir nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Precis så som dukänner dig gjorde jag med i vecka 34 och 35! Det var kroppen som sa ifrån och blev tillsagd av bm

Att ta det lugnt och vila. Tillbaka på jobbet blev det bara värre. Så 2 veckor sjukskrivning och sen havandeskaps på det har gjort att jag mår toppen igen!



Vila!! Kram

2012-02-23 @ 23:09:05
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam & lillebror i magen

Tack för tipset :) Har köpt på tradera nu!

2012-02-24 @ 23:33:54
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam & lillebror i magen

Kan säga att jag heller inte trodde att man kunde flytta sig ur fixerat läge, men jag hade visst fel!

Jag upptäckte inte det, har trott att han låg fixerat precis som han gjorde för 2 veckor sedan. Det var bm som upptäckte det idag på kontrollen!

Det sparkas hejvilt här också, men med liam hade jag moderkakan framför så jag trodde det var därför som jag kände extra mycket nu.

När jag har varit ute och gått har jag fått ont i ljumskarna och ner till. Men hör med bm för säkerthets skull!

Ja nu hoppas vi på att han vänder sig och han får gärna komma direkt efter annars kommer jag vara helt nojig när jag väl har varit där att han vänder sig igen..



Kram på dig!

2012-02-28 @ 20:36:05
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0