Måndag igen

Oj oj vad veckorna rullar på...

Måndag och en ny orörd vecka, denna veckan har jag lite planer :) det är mer eller mindre full rulle varje dag. Skönt!

Jag kan inte riktigt förstå att Meya blir 4 veckor på onsdag kväll.. Redan..
Så på onsdag är det BVC som gäller och det ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp. Förra veckan stod vågen på 3950gr så nu måste hon vara uppe på 4 kilo :)

Charlie är världens bästa storebror. Han älskar att vara med och ta hand om Meya. Han ger nappen när hon gråter, sjunger och killar henne, hjälper till att bada och leta fram kläder och vill hålla och gosa... Kan man ha en mer goare 3 åring?!

På tal om 3 åringar... Nästa vecka på tisdag blir Charlie 3 år.. Vi har inte ens hunnit skicka ut inbjudningskort så vi får ringa runt och bjuda på kalas ;)
Men alla nära o kära ni vet på tisdag den 1 maj firar vi vår fina prins :)


Kommentarer
Postat av: Naddie

Sötnosar!



Jag sa till Robban igår att jag tyckte det var konstigt att du inte skickat ut inbjudningar, du är mer organiserad än mig med sånt ;) haha!



Vad önskar sig blivande 3 åringen? ;)

2012-04-24 @ 08:40:19
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Charliesfarmor

Farmor o farfar kommer såklart! Många KRAMAR!

2012-04-24 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0