Snart åker vi till Egypten

och det är mycket som ska fixas innan. Det är inte bara att packa ihopa lite saker nu när man har barn. Allt ska finnas med..

Först och främst måste ett pass till Charlie fixas, en resevang ska inhandlas.
Har ni några tips på vad man ska tänka på när man åker iväg med barn? Nödvändiga saker...
Kanske någon har varit i Egypten med barn? Finns det tillgång till att handla blöjor där nere? Eller det är nått man måste ha med sig härifrån kanske..

Iaf har jag hittat en vagn som vi ska köpa inför semestern. Det får bli en sån här från Chicco..den verkar praktisk och det finns sovläge och en sufflett det är ett måste för mig. Han ska kunna sova i den och komma undan solen lite!



Den har fått Bäst i test av Viföräldrar & Råd & Rön, sen kostar den bara 1000 lappen oxå och det är ett stort +


Kommentarer
Postat av: Malin- mamma till Tuva & Timon <3

den ser bra ut =) fin var den också... hihi men du ska kanske ha neutral färg om du nu ska ha en lillasyster sen. ;) ;)

2011-09-17 @ 19:05:16
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: naddie.

snygg vagn och säkerligen prisvärd ;)



du får köra operation blöjfri nu innan så slipper du blöjor mer än natten med dig!!

2011-09-17 @ 20:00:14
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: naddie.

vad har charlie för storlek på blöjor?



Ariella sluta för typ 2 veckor sen med blöja på natten med så jag tror vi har kvar ett oöppnat paket här hemma om du vill ha det :)

2011-09-22 @ 10:30:02
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Filippa

Ja ska bli så spännande med UL! :) Man längtar så. Som du säger känns inte som där är något mer än att magen växer. Eller häromdagen trodde jag att jag kände något, men tror jag hade fel :)

Vi kommer att ta reda på könet, kan heller inte hålla oss! Jag känner precis som du, vet inte alls. Sist visste jag också att det skulle bli en kille!

Tiden går ju jättesnabbt denna gången tycker jag! Så snart är det er tur med att gå på Ul!

Hittar de om veckorna på Liberos hemsida! :)

Kram!

2011-09-25 @ 20:55:02
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0