Dagisbilder på mitt fina lilla troll <3

Jag ska verkligen försöka uppdatera mera nu..men det är svårt att hitta tid. Charlie är inne i värsta trotsåldern och all tid går åt till honom.. ;)

Men jag har precis fått hem en hel hög med underbara bilder från Dagis =) Det är sånt som värmer i hjärtat när man jobbat en hel dag att få se hur dom verkligen har det på dagis.. Här kommer lite blandade bilder från början tills nu...








Avslutar med denna underbara bilden på Charlie o Nicole..

Jag är supernöjd med vårt dagis, dom gör så roliga saker med barnen varje dag och det känns riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilka mysbilder :)



Jag tog Jeanette denna gången, hon är underbar. Känns verkligen som hon bryr sig och tar hand om en. (gillar inte blogprov bla). Hade Anna-Lena sist, men tyckte inte alls hon brydde sig om mig och ignorerade mina frågor och mitt mående. Hon menade på att man mår inte alltid bra när man är gravid, lite halsbränna och illamående är sånt man får stå ut med!

Titti vet jag inte alls vem det är.

Nej det fick vi inte :( tyvärr!



Vilken vecka är du i? Kram

2011-09-08 @ 21:07:35
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Petra- mamma till Jesper & Maija

vart går Charlie på dagis? mysiga bilder =)

2011-09-16 @ 10:21:37
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0