V. 17+3

Gud vad veckorna går snabbt nu är redan i v.18 på onsdag om 5 dagar får vi reda på om det är en lillebror eller lillasyster. Jag tror på en lillebror medans Christian gissar på en liten syster.. Vi får väl se.

Iaf så har jag känt de första sparkarna,det var riktigt mysigt och nu längtar jag tills nästa gång jag kan känna dom.. Eller tills dom kommer mer regelbundet.. Det är ju det som är mysigt med att vara gravid. Jag mår fortfarande hur bra som helst, och det är väl tur det ;)

Lägger in en färsk magbild från i morse. Magen den växer och det gör allt annat oxå haha.. Usch jag kommer att bli riktigt stor denna gången känns det som. Kilona fastnar direkt ju.. :( men det är nått som jag får ta itu med sen efter bebis är född.
När jag var gravid med Charlie fick jag några bristningar mitt fram på magen och denna gången hoppas jag inte att det blir värre.. Bristningar i all ära ;) men fler nej tack haha fint minne från en fin Charlie <3


Kommentarer
Postat av: Faster Sandra

Oj nu syns det ju riktigt ordentligt, fiiint! Spännande att få reda på vad det blir!! :) Kram

2011-10-14 @ 11:03:06
Postat av: Filippa

Kan säga att här är det också massa kilo som åkt på och fler lär det bli!! Men vi får gå av oss det efter dom kommit ut :)

Jag mejlade bara med bm och hon sa att jag kunde testa järntablettet eftersom jag var helt slut! Så ring eller mejla din bm!



Förstår dig precis! Känner likadant, man bara hoppas dom förstår en gång i framtiden ;)



Lillebror sparkar och har sig väldigt mycket, moderkakan ligger bakom denna gången så känner betydligt mer än med Liam. (då låg moderkakan framför).



Snart dags för ultra ljud så spännande :) Kram

2011-10-14 @ 20:21:41
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller på chrilles gissning =) tror också flicka men de kan ju likaväl va som du tror 50/50 ju.. hihi...



vi ses på onsdag efter UL då =) Spännande.



Kramis

2011-10-15 @ 19:14:56
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: naddie.

jag tror också det blir en lillebror ;) ska bli spännande och se!

2011-10-16 @ 07:49:52
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Diana Bäckdahl

Hej Martina

Hamnade på din blogg av en ren händelse och insåg efter ett par minuter att det var den Martina från Ystad som jag gått i skolan med! Såg att du vänta tillökning och ville bara Gratulera :) Du gjorde också min dag då du skrev att du fått någon bristning från din förra graviditet, blev mamma i juni och har nästan börjat tro att det bara är jag som fått lite bristningar ingen annan jag möt har fått det :( Grattis än en gång Många kramar Diana pratkvarnen från svarte :)

2011-10-18 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0