Jag orkar snart inte mer...

Usch jag är trött... jobbet tar all kraft sen ska man hinna vara en bra och glad mamma åt Charlie, en god sambo åt Chrille samtidigt som man ska hinna tvätta,städa,handla och sen ska man finna tid till att träffa vänner oxå. Ibland går det bara inte att få ihopa tiden, det är inte som när man var mammaledig och hade all tid i världen att roa sig och göra saker dagarna i ända.

Nu är jag glad om jag hinner att gå o lägga mig nått så där i tid och att jag inte glömt att ta fram mat från frysen så man inte står där dagen efter när man kommer hem från jobbet utan någon upptinad mat. Ibland är livet inte riktigt så bra som man tror att det kan vara. Jag är trött, gravid och extremt glömsk och gnällig. Men ibland önskar jag att folk förstår varför man inte orkar eller att man glömmer eller bara helt enkelt inte hinner!


Kommentarer
Postat av: Malin o busungarna...

Jag förstår gumman.. Hoppas inte du syftade på mig. Jag bara skoja när jag skrev att du dissa oss.. Vet precis hur du känner o mår, inte så läbgesen jag själv var där.. Vi ses när ni har ork, tid o lust.. Hör av dig bara, du vet var vi finns. Finns alltid här om du behöver prata, när var de ni skulle åka utomlands? Kram kram saknar er

2011-10-13 @ 22:15:38
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag har börjat äta järntabletter denna veckan och det känns redan lite bättre! Eller så kanske det är inbillning :) piggare är jah alla fall!



Kram

2011-10-14 @ 08:29:45
URL: http://Liamochvi.blogspot.com
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

----mysig bild på lillprinsen---han är världens "goaste"---- allt kommer att bli bra så småningom--- du vet var vi finns om du behöver hjälp med barnpassning---- och Martina--livet blir inte alltid som man tänkt sig--det bjuder på både med o motgångar---- man får vara gnällig o trött ibland både som mamma o pappa------ allt behöver inte vara "perfekt"



KRAM KRAM KRAM



Älskar er

2011-10-14 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0