Förkylningstider..

Som rubriken lyder så är det dessa Förkylningstider just nu. Charlies näsa rinner non stop och är hemma från dagis för att samla kraft och bli riktigt frisk igen.

Jag känner själv att nått ligger o gror i kroppen men hoppas på att slippa undan denna omgången. Det är trotts allt bara mindre än 2 veckor kvar tills vi ligger vid poolen och njuter av solen och jag vill,vill,hoppas och håller tummar o tår att hela min familj är frisk tills vi åker!

Lillasyster i magen gör sig påmind nån enstaka gång ibland..
Antingen är det en mycket lugn bebis eller så stoppar moderkakan de flesta rörelser och sparkar. Tråkigt tycker jag då det är det mysigaste som finns ju med att vara gravid.
Denna gången är så olik graviditeten med Charlie. Jag mår så sjukt bra, inga konstiga hormoner som gör att man skulle kunna döda allt o alla som bara rör sig runt en.. Haha nä jag mår bra, är lycklig och njuter av en härlig tid ;)
Idag är jag i v.19+1 (v.20) några dagar till så är jag halvvägs..

Vikten går uppåt men det händer inte så mycket med magen.. Jag blir bred,tjock men det är väl bara att acceptera det :)
Det går ju trotts allt att gå ner dessa kilon igen inom en snar framtid!
Nu ska jag hålla kväll Charlie sover och jag är trött. Det väntas åter en hemma dag i morgon innan det är chrilles tur att vara hemma..
Trevlig kväll ;)
Bjuder på en gammal bild på min prins


Kommentarer
Postat av: Malin

Nix inga vattenkoppor här inte. Räknade på de, på fredag kan det komma som tidigast om hon nu får det.. Vi får se. Ni har inte fått några väl?? Hoppas ni slipper. Kramis

2011-11-06 @ 19:19:44
Postat av: Malin, tuva & timon

Vi saknar er redan. Snacka om va vi kommer sakna er när ni e på semester. Känns som en evighet tills vi får mysa med er igen. Kram kram till er :)

2011-11-10 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0