Jag ber till gud...

Detta är nog enda gången jag ber till Gud.. Men om det nu finns en Gud så gör så att inte min käre unge får vattkoppor just nu...

Får han vattkoppor i morgon så är vår semester rökt.. Då går vi avboka o stanna hemma medans resten åker. Det hade vatt riktigt tråkigt. Charlie ser framemot att flyga flygplan och har pratat om det jättelänge.

Håll tummarna med oss att han inte är så mottaglig för detta virus.

Finns det nån där ute som haft barn som varit utsatta för vattkoppor men inte fått det? Säg att det finns barn som klarar sig..

Bjuder på vår fina dagis pojke :) snacka om att man blev riktigt nöjd. Har världens sötaste lilla kille :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Theo & Tellus

Ha hört om barn som klarat sig men väldigt liten chans tror jag.. Beror ju på hur nära han varit smittade personer. Tar ju upp till veckor tror jag innan det bryter ut från det att man blivit smittad.

2011-11-11 @ 19:50:37
URL: http://enpojkmammasdagbok.se
Postat av: naddie.

fina stora killen!!<3

2011-11-11 @ 20:54:36
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Rebbe

Vilken fin bild :) Ha nu en trevlig resa :) Kram

2011-11-13 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0