Myggjävel.. Jag e riktigt förbannad just n...

Myggjävel.. Jag e riktigt förbannad just nu. Har haft en jävla mygga i sovrummet som antagligen har varit riktigt hungrig eller så har den lille jävelen inte fattat hur man suger blod. Jag skojar inte när jag säger att jag har säkert 50 stick.. Ett på vardera stortå.. Vem sticker där lixom? Det kliar så sjukt mycket att jag inte vet vad jag ska göra. Ett tag funderade jag på att typ skära bort sticket eller strypa mina tår så jag slapp att känna. Sen har myggan fördelat resten på ben och rumpa.. Härligt! Idag är det dax att lämna iväg alla nappar :) det ska bli spännande att se hur det kommer att gå ;) Uppdaterar mer ikväll med bilder från dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0