Första bebis plaggen

Igår va jag nere på stan och panik shoppade lite kläder till mig själv. Hade inget att ha på mig och jag skulle vara på min chefs 60 års fest bara nån timme efter jag slutat jobba.
Så 3 tunikor och ett par gravid leggins blev det. Det är helt sjukt vilket dåligt utbud gravid kläder och fula sådana oxå.
Nu längtar jag efter att kunna bli smal igen och komma i vanliga kläder.

Iaf så blev det en snabb runda in på lindex också för att kolla om det fanns nått fint till Charlie ;) och visst fanns det :)

Blev mumin kläder i riktigt mysig snygg färg :)

Bebis i magen fick oxå sina första plagg :) hittade ett par rosa söta byxor på rea sen dom andra sätten va inte på rea men såg väldigt söta ut :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också handlat till henne på rean:) kunde inte motstå ;)

2012-01-01 @ 14:43:13
Postat av: naddie

men martina.. du måste ju tänka lite mer rosa nu ;)

2012-01-02 @ 23:31:25
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0