Bebis uppdatering v 26 (25+0)


Halsbränna utav bara den, trötthet som heter duga och ett humör som gör mig gråtfärdig...
Det är väl det som är tjusningen med att vara gravid?!

Nä idag är en sån dag som allt är skit. Jag är sjukt trött och riktigt irriterad på allt o alla. Chrille har fått höra en hel del spydiga kommentarer och Charlie har inte haft en mamma med tålamod. Men i morgon hoppas jag att jag är tillbaka på banan igen.

Bebisen sparkar o har sig i magen, trotts moderkaka fram så känns det rejält och igår kväll fick den in en fullträff rakt i naveln och det kändes riktigt obehagligt. Tänk er att någon kör ett finger ryskt igenom en spänd navel.. Så kändes det, och det va inte kul ;)

Jag längtar efter bebisen mer o mer för varje dag men det känns ändå så långt borta. Jag tror att jag slår bort graviditeten lite och kan inte riktigt tillåta mig glädjas efter all oro som vi gått igenom. Men det ska bli så mysigt med en liten bebbe igen :)

Hitta lite roliga bilder på hur bebisen ser ut nu och en bild som jag tog i v.15 det har hänt en hel del på 10 veckor kan jag säga. En ny magbild kommer senare i veckan då jag inte orkar fota just nu :)


Kommentarer
Postat av: Charliesfarmor

OJ! Vilken liten fot! Härlig bild. Det är så spännande!!! Kramar från "farmor o farfar"

2011-12-12 @ 09:52:03
Postat av: Malin, Tuva & Timon....

Kul med en uppdatering :) vi ser fram emot att träffa er på onsdag.. Vi saknar er ju :( kram..

2011-12-12 @ 11:36:22
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Martina---det går över---snart är du på bra humör igen--alla dagar kan inte vara lika roliga---ser fram emot att få bli gammelfarmor igen---- bilderna ser spännande ut---- hoppas att glädjen kommer tillbaka---i morgon är det säkert annorlunda och du kommer att må mycket bättre----Kramisar till hela familjen PUSS O KRAM Charlie

2011-12-13 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0