Jag skulle kunna blogga men har varken ork...

img_3552 (MMS)

Jag skulle kunna blogga men har varken ork eller lust just nu. Livet är lite upp o ner och ner o upp för tillfället. Har mycket att stå i om dagarna och jobbet suger musten av mig. Sen vill jag spendera all min lediga tid med denna lilla älskade pojken <3 ibland får man puzzla lite för att få tiden att räcka till och då ligger bloggen längst ner på listan just nu. Bara så ni vet ;) men tids nog kommer bloggandet att återupptas igen :)


Kommentarer
Postat av: Malin. Mamma till Tuva & Timon ♥

Va bra.... när kan o vill ni ses???

2011-08-26 @ 13:34:46
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Faster

Längtar till helgen när man får busa med krulltotten! :) Kram på er!

2011-08-29 @ 21:11:04
Postat av: Minette

Han är ju bara för go er lilleman! Njut av honom så mycket du bara kan...är här och håller utkik tills du kommer tillbaks;)

2011-08-31 @ 12:31:12
Postat av: naddie.

fatta vilken press du har på dig sen... gud vad du ska blogga människa ;)



vi längtar!!

2011-09-01 @ 20:56:12
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0