Ny vecka...

Idag är det måndag och helgen har precis passerat med massa trevligheter.
Jag har firat min 25 års dag ihop med min finaste ♥
Charlie fick njuta av dagen hemma hos mormor & morfar medans vi intog relax avdelningen på Saltans Spa...=) Lyxigt och mysigt. Fick massage av en proffsig kille sen blev det bubbelbad och bastu och massa mys.

Men nu är det tillbaka till verkligeheten igen. Måndag, ny vecka och framförallt jag är 1 år äldre och förhoppningsvis 1 år smartare i huvudet och kommer antagligen att göra bra val...sånna val som är bra för mig och min familj.

Vill tacka alla som var med och firade min födelsedag och till sist men inte minst vill jag tacka Malin för att du är en underbar vän...vad skulle jag gjort utan dig!



Avslutar med en bild på min lille pajas som gör livet väl värt att leva!


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad fint skrivit.. kram på er .

2011-04-04 @ 23:25:04
URL: http://www.nattstad.se/MatildaCarlsson
Postat av: Kirsi- mamma till Alex och Wiggo

Awe vad fint skrivet och Grattis i efterskott :)

Roligt att se att du är tillbaka på bloggen igen, jag ska starta upp en ny nu inom kort, så håll till godo



KRAMAR

2011-04-05 @ 09:14:05
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg! :)

2011-04-05 @ 15:58:16
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Tuva & Timon ♥

Naw.. va du e söt =) det samma till dej min vän =) kramis

2011-04-05 @ 16:25:31
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

----du har nog rätt--lite klokare blir man nog ju äldre man blir---varje dag har alltid något nytt att förmedla.

--vad fint du skrivit om din vän Malin--sådan vänskap "växer inte på träd" idag

Lite sent men tack för att vi fick fira din födelsedag

---kramar till er alla tre.



2011-04-11 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0