Vi mår bättre..

Åh så skönt ingen feber... Höll på att dö ju..nästan 40 graders feber i 2 dagar är inte roligt.
 En gnällig pojke på det och en dödssjuk man...ja livet kan inte bli bättre då. Nä nu skoja jag bara med er.

Men det har varit 2 kämpiga dagar. Charlie har som tur inte blivit smittad och har kunnat tillbringa lite tid med farmor & farfar och gammelfarmor & gammelfarfar.
 Undertiden låg vi i soffan och gjorde ingenting mer än sov, kollade på film och käkade lite gott..medans vi turades om att kolla tempen och knaprade panodil...2 roliga dagar med andra ord!

Dagens läkarbesök:
Gav oss ingenting...bara en massa klökningar.
Chrille skrattade när det var min tur att gå in och göra halsprovet. Sköterskan sa till mig tralla nu AAAaaaaaaa jättehögt och länge..så mycket du orkar..
sagt och gjort jag började med aaaaaa sen kom massa klökningar när tanten stoppade en topps i halsen och rotade så in i...sen vet jag inte vad som hände... jag gick upp i ton o fortsatte med mitt AAAAAaaaaa...
Tydligen så behövdes det inte låta över hela stället..men det bjuder jag på!

I morgon blir det jobb för mig igen. Äntligen på benen igen och nu hoppas jag att jag slipper vara sjuk fler gånger detta året. Det är ju bara så pinsamt att behöva vara hemma från jobbet efter 2 arbetsdagar..vad tänker folk lixom..
Men mitt immunförsvar är inte alls som det har varit. Efter att Charlie föddes så har jag dragit på mig den ena sjukdomen efter den andra..hela tiden är det nått. Är jag inte förkyld så spyr jag eller så har jag värsta huvudvärken...

Nu vill jag bli en frisk och sund människa...det är mitt mål =)

I morgon efter att jag kommit hem från jobbet ska jag umgås med Malin & Tuva. Ska bli jättetrevligt.
Förhoppningsvis så regnar det inte och då ska vi gå och kolla på bilarna som är på crousingen  =) Inte för att jag är bil intresserad..men det hör till....

Nu bjuder jag på lite charlie bilder...och en Tuva bild =)


Testar sin nya cykel


Kryper i brösarp =)


Charlies bästa kompis Tuva =) Lika söt som alltid!
Är väldigt saknad just nu...


Dagen efter 1 års kalaset..tiiidigt på morgonen ville Charlie upp och kolla på sina nya leksaker..

Detta var lite bortglömda bilder =)
Hinner inte uppdatera så mycket nu när jag jobbar... men jag lovar att nån gång då o då kommer det en uppdatering!

Ikväll har vi mys iaf.. Brasan är i full gång..det är så mysigt när det är skitväder ute!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Kul att du uppdaterat. =) jag hade gärna haft en godispåse på bordet men de var de inte.. =(.. Vi ses imorgon.. de ska bli så kul.. absolut kan vi ta en promenix om de inte är kasst väder.. =) Kramis

2010-05-07 @ 19:49:53
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så skönt att ni är bättre--hoppas att det håller i sig nu och att ni får vara friska---- ät lite extra vitaminer Martina---tror att du behöver lite tillskott så att du blir lite "piggare"

Tur att prinsen inte har blivit sjuk

--ha ha ---inget vidare att ta halsprov-- efter ett sådant tänker nog många sig "en karriär inom operan"

Söta bilder på barnen--- tänk så "stora" dom har blivit--- fattar inte att lillprinsen om några månader ska börja på dagis



Puss o kram till hela familjen



2010-05-08 @ 09:56:06
Postat av: Charliesfarmor

Skönt att Ni är bättre. Er lille grabb är verkligen aktiv - så nu får vi vila upp oss tills vi skall passa honom nästa gång!

KRAMAR

2010-05-09 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0