ibland känns livet tufft..

Jag har det bästa man kan få..en underbar sambo, en människa som är älskvärd och underbar. En super gullig och helt hejdundrans underbar son..en söt och livlig liten krabbat...

Men även om jag har allt detta så går det inte att vara lycklig hela tiden. En känsla av saknad har jag och den saknade kom helt plösligt i februari när en mycket kär människa plötsligt gick bort. Den saknade är så enorm. Inte trodde jag att helt vanliga Martina skulle känna en sån stor sorg i hjärta..

Vissa dagar är inga bra dagar medans andra är fulla med lycka och kärlek
Men sorgen finns där..frågorna finns där...allt det där som man önskar att alla andra slipper att känna...
Livet är ingen dans på rosor!

Jag är lycklig för det mesta..men ibland drar det svarta molnet över mig och jag vill bara försvinna, gräva ner mig...







Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Naw, man blir tårögd när man läser det. behöver du prata så finna jag där de ska du veta. =)



Hoppas du blir glad igen. gå o mys med din älskling o kom på andra tankar =)



Kramis

2010-05-31 @ 20:08:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Mamma till Ian

Styrkekram* förstår att de är jobbigt och de måste du få känna oxå man måste få vara ledsen o speciellt när detta hänt.

Bra att du skriver av dej o inte går o håller de inom dej. Kram du får titta på dina killar där hemma o då blir du garanterat gladare o full av värme i kroppen!

2010-05-31 @ 20:59:26
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Kära lilla Martina Livet går upp och ner---det blir inte alltid som man tänkt sig-- förstår att du fortfarande är ledsen för det som hände --men ibland får man ta fram det positiva och tänka på detta ---många säger "käckt" att tiden läker alla sår---men det är inte riktigt sant--det finns alltid ett ärr i hjärtat som sitter kvar.----helt naturligt att det kommer dagar då man saknar någon som har gått bort.----och att man då känner sig ledsen.--men glädjen och lyckan har du i din familj---en underbar sambo och en liten prins som ger dej den största lyckan här i livet----ta nya tag Martina----kom igen krama om "dina" killar" och känn värme och glädje i ditt hjärta

Kramar till er alla tre

Älskar er.





2010-06-01 @ 11:17:54
Postat av: Carol

Naaw min lilla vän, man får tänka att för varje dålig dag kommer tusen goda komma efter, och utan dåliga dagar är man ingen riktig människa tror jag... Här är en dikt som jag tycker passar så bra och alltid får mig att tänka efter av Atle Burman...;



Det säjs att bara tiden går

så ska den läka alla sår

som sorgsna hjärtan gömmer.

Visst är vårt minne ofta kort

men att en när och kär gått bort

är nåt man aldrig glömmer.



En tröst för den som lämnats kvar

är hoppet som ens hjärta har

trots tårarna man gråter.

För himlens eget löfte är

att älskar man varandra här

så möts man en gång åter.

2010-06-01 @ 15:52:19
Postat av: Malin & Tuva♥

Ingen ullared uppdaetering?? hihi

2010-06-05 @ 08:37:52
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0