Hinner inte med...

Jag vet att ni vill ha en uppdatering..
Massa tjat hehe =)

Jag lovar dyrt och heligt att i morgon eftermiddag ska det komma ett hejdundrans inlägg med massa bilder..men just nu finns inte tiden där...
Men i morgon och jag lovar att hålla vad jag lovat!



Kommer ni ihåg denna bilden...det är en av dom första gångerna som charliefjuttiga steg stod själv och kunde gå några  med Gå-vagnen...tror att han var 8 månader när denna bilden togs...nu går...nä föresten..han går inte utan han springer obehindrat runt och pillar på ALLT!...

Men som sagt ni får en uppdatering i morgon som heter duga..haha...hoppas jag inte lovar för mycket nu bara!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

HAHA där kom den. den efterlängtade uppdateringen. Hur gör vi imorgon? Ska vi komma ut till er eller ska vi ses här? Peter e hemma men de e kanske chrille med, hehe,., männen e överallt haha.. nä men bestäm du vilket du tycker är bäst. Kramis..

2010-05-12 @ 22:19:22
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0