Fan, fan, fan...

Åh jag hatar det..socker beronde eller vad..

Allt jag har gått ner under en hårt kämpande vecka med maten är som bortblåst nu...
Vi har tryckt i oss en stor påse med godis och lite chips...
Jag var så nära...sååå nära mitt mål i morse..
Jag hatar socker..jag hatar vågen...varför kan det inte vara lätt att gå ner i vikt..varför ska det vara så svårt???
Det eviga kämpandet..ner x-antal kilon och upp det igen för en enda "syndar" kväll...det är inte rättvist!
I fortsättningen är det slut på detta tills jag har nått mitt mål som är så nära nu..jag kan nästan naffsa på mål linjen..men ändå känns den så långt borta!
Dam you sugar!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Ja de suger att ha sånt socker beroende.. ska du ha en drink på söndag på tuvas kalas =) haha... kramis

2010-05-21 @ 21:21:16
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Mormor Nettan

Hej, vad kul att du med har ett projekt med möbel-make-over...

Jag har fyra lager med färg, först svart matt sen tre lager grundfärg (vit) allt är servalack vatten baserat, efter det har jag slipat ner kanterna för att få fram gammal sliten look med ett fint sandpapper och sist ett lager klarlack...lycka till!!//Nettan

2010-05-22 @ 04:58:05
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

hejhej.. ringde dig för jag behövde fråga hur du gjorde ormen.. rundbotten som du gjorde ett hål i va. sen skar ringen och la som en lång orm. Använde du runningen i mitten till gumpen o huvudet???



Ja nu kan vi ju skryta o säga att hon går men jag kallar det inte att gå precis haha...

Men visst några steg var det ju.. =)

2010-05-22 @ 21:01:07
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0