Barnfri lördag =)

Idag åker Charlie till Farmor & Farfar. Han ska sova där tills i morgon då Chrille & Jag ska till Malmö ikväll och kolla på nått band som skulle spela på KB..

Jag är trött idag...riktigt riktigt trött. Det tar på krafterna att stiga upp kl 5 på morgonen hela veckan. Sen gör det inte saken bättre av att Charlie var Pain in the as inatt...Vi låg säkert vakna i 1½ timme innan han tillslut bestämde sig för att sova en stund till. Snacka om att humöret kan förändras fort då...

Men nu är det en go kille igen och jag hoppas att han sover fint i natt så vi slipper oroa oss för att farmor & farfar kommer att ha en jobbig natt...

Vi ska iaf dricka lite gott och äta en god middag innan det är dax för att åka till Malmö. Det ska bli riktigt trevligt ikväll...

Och Malin....
Vi ska dricka kaffe i morgon eftermiddag när vi hämtat våra barn..=) Jag vill höra om alla inköp från Ullared..fy vad avis jag är på dig..fuskigt!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi lämna vår lilltotte!


Detta är Charlie för exakt 1 år sedan! Sjukt att dom växer så mycket på 1 år..


Kommentarer
Postat av: Faster

Ahhh fuskigt! Jag vill ju va hemma när vi får finbesök! Kommer hem nästa helg så får passa på att mysa lite då! Ha de så kul iväll! Kram

2010-05-15 @ 10:57:38
Postat av: Malin & Tuva♥

HIHI orkar knappt kommentera.. haha ja vi dricker kaffe imorgon em =) Blir kul.. berättar mer då. kramis

2010-05-15 @ 16:45:39
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Hon fick nallen av min moster förresten. Den i inlägget innan sen igår. =) Såg du skrivit det =) Kramis

2010-05-15 @ 17:37:02
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

hoppas du fick en trevlig helkväll utan barn.. det är du VÄRD gumman! kram

2010-05-16 @ 09:13:20
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Familjen Ekelund

vi har en canon eos 1000d, har gått ett flertal kurser och håller på att lära mig, älskar att fota, speciellt nu med barnen. Men med 1 bra bild kommer 10 dåliga så det är bara att öva. Men det är som sagt roligt att labba i den egna menyn där man väljer iso, bändare och slutare själv.

Tycker dina bilder är jättefina också!

2010-05-16 @ 23:22:53
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Postat av: Malin & Tuva

Ska du inte uppdatera =) Kramis

2010-05-17 @ 21:55:58
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0