wow vilken dag...

Vännerna Malin & Tuva har varit på besök hela dagen. Har blivit promenader som heter duga..
Först mötte vi dom på stationen här i köpingebro, sen blev det nybro rundan och tillbaka hem för kaffe & bus med barnen...


Busfröna =)

Charlie leker tuffing...stå och hänga lite och se cool ut...

Vädret har varit helt underbart idag så vi tyckte det var synd att sitta inne hela dagen så vid middags tid klädde vi på barnen och begav oss till en utav lekplatserna här i köpingebro. Riktigt härligt att se barnen gunga och ha kul.
Efter vår lilla lekstund på lekplatsen blev det en lite kortare promenad så att dom små kunde somna.
Väl hemma igen blev det sola i trädgården vi hittade en lugn och skön hörna där det var varmt och skönt!










Sen var det den här sista promenadrundan..haha... Jag tänkte att jag skulle följa Malin till Ystad..sagt och gjort. Det blev en lång och skönt promenad, sen när vi sagt hej då gick vi vidare ut till pappa Christians jobb för att få skjuts hem..



Ha en bra kväll =)


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Söta brillor Charlie har på sig.. hihi.. ;) kram

2010-03-16 @ 20:21:37
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Tack för idag =) Det var trevligt. =) Kramis

2010-03-16 @ 20:24:34
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Familjen Ekelund

du är så flitig med dina promenader, måste var fruktansvärt fit!!!=)



Frågar igen vem som designat din blogg, är det du själv eller?

2010-03-17 @ 11:44:44
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

hrmm.. ja jag med :S fast ja, antingen äter jag typ inget eller så äter jag mat.. gör allt för att undvika shakesen!



men en fet middag på fredag ska väl kunna ändra det... skriv upp mig på en sån där 4 timmars promenad dag i helgen haha!



2010-03-17 @ 11:51:49
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0