Bilder...


Tröttare hund får man väl leta efter..ZzzzZZZzzzzzz......


Kan göra såååå snygga grimaser =)


Charlie kör Tuva i gåvagnen från (1982)...haha

Har haft en riktigt trevlig dag med Malin & Tuva idag.
Nu ikväll har vi varit hos mamma/mormor. Charlie fick ett påskägg (STORT)...med en Brio Bil och en Tiger nalle. Jättefina saker. Jag fick ett mindre ägg med godis i..=) Gott gott...=)
Vill bara avsluta detta lilla korta inlägg med en bild på Bruno..min lilla pussgurka..=) Kanske nån som blir sugen att pussa på honom????


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

HAHAHA jag har också fuskat.. =) Peter hade köpt godis med sig hem idag när han var o handlade =) hahaha.. Kramis

2010-03-31 @ 20:48:58
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Kristina & Milton!

HAHA! Härlig Bruno är. :)

2010-03-31 @ 21:52:57
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

--inte "sugen" på att pussa Bruno--men däremot lite kramar till honom

Dessutom blir ju prinsen 11 månader idag--så många kramar o pussar till den lille" busungen"



Kram kram kram

2010-04-01 @ 16:06:53
Postat av: Mormor Nettan

Glad Påsk på er och grattis till lillgubben som visst blir 11 månader idag, jag pussar gärna på Bruno, jätteläcker bild på honom och fina bilder på barnen, kul grimas på Charlies fjälla Tuva..ha en fin helg ta det lungt med äggen..hälsn mormor Nettan

2010-04-01 @ 16:20:30
URL: http://mormornettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0