Torsdag

Som sagt Torsdag idag..och det är vår i luften härligt!
Morgonen började tidigt, rent för tidigt..halv 6 vaknade charlie och tyckte att vi gott kunde stiga upp och leka med honom. Men han fick snällt vänta tills 06:20 innan vi va pigga och vakna.
Sen blev det frukost här hemma och sen iväg till Ystad för morgon promenad med Malin & Tuva.

Nu är vi hemma igen efter en hel förmiddag i ystad med besök på UM och en mini promenad efter det...
Huset är relativt städat och nu väntar jag bara på att Malin & Tuva ska komma hit så vi kan gå ut och gå i det fina vädret.

Nu måste jag erkänna en sak för er oxå...vågen har visat minus 11 kilo nu...helt otroligt skönt att den går neråt.
När jag startade min bantning i Januari visade vågen 75 kilo, nu är jag nere på 64 och det återstår 4 kilo innan  jag är nöjd....

Igår onsdag var Charlies gammelfarmor på besök. Blev fuskande i form av Ingbritts utsökta chokladrulltårta..åh vad god den är, farligt god!
Charlie fick 2 fina presenter utav gammelfarmor




När jag städade här hemma så dök en pytteliten napp upp...den där allra första nappen som dom har när dom är nyfödda..
Jag var ju bara tvungen att jämnföra..haha

Charlie 8 dagar

snart 11 månader..




Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

tack för i onsdags----alltid lika roligt att få träffa prinsen----som han växer--han är en liten solstråle och har ju fullt upp med att upptäcka "den stora världen"--- hoppas att han kommer att gilla vovven---kanske blir den en kramisvovve när han ska sova? Vem vet.



Puss och kram till er alla

2010-03-18 @ 16:46:24
Postat av: Carol

Du är så himla duktig gumman... verkligen! saknar dig massor. puss

2010-03-18 @ 17:44:30
URL: http://crolas.blogg.se/
Postat av: Faster

11 kg! Det är inte klokt ju! Det syns verkligen på dig! Ta de lugnt nu bara så du inte försvinner! =) Kram på er!

2010-03-18 @ 20:47:29
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

sv: tack ;) Jag älskar att träna där jag är. Styrka, massa hopp och såna stolligheter jag gillar. hehe.. !!



Nej, Leia hade faktiskt gått ner i vikt :( Dom sa att hon behövde mer fett. Men det är jätte svårt eftersom hon inte alls vill äta det jag ger henne. Hon har lixom börjat strejka äta mat för hon vet att hon till slut från bröstet. Lite dumt från vår sida att ge oss till sist, men hon måste ju äta nått!! Störigt, men något ska vfi säkert komma på!



KRAM

2010-03-18 @ 22:45:30
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Du e duktig =) hihi... Tack för promenadsällskapet. =)

2010-03-19 @ 11:37:05
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tiden går så fort! Så söt han är =)

2010-03-22 @ 21:59:09
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0