Sjukstuga...

Herregud vad jag har mått dåligt. Igår var vi och firade min bror. Vi åt god mat på resturang och allt..sen när kl var ca 20 på kvällen och vi var hemma igen brakade allt lös. Jag blev så illamående och började kräkas. Sen har det hållt på så hela natten...

Och inte nog med att jag har kräkts utan haft näramre 40 graders feber dessutom. Har inte kunnat resa mig upp från sängen eller soffan utan att nästan svimma...

Hoppas så innerligt att jag mår bra tills i morgon så jag kan ta hand om Charlie igen. Det känns så hemskt att inte kunna ta upp honom när jag ville..

Chrille har iaf varit så duktig och haft Charlie hela dagen. Dom åkte hemmifrån en stund idag så jag kunde få vila mig i lugn och ro..skönt!
Nu blir det till att ta en dusch och få bort all svett från kroppen...för svetten rinner hela tiden..=(
håller tummar och tår för att natten blir bra nu och att jag slipper feber och allt som hör till....


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Stackars dej__det kan ju vara så att på grund av din bantning har du kanske inte tålt den kraftiga resturangmaten? du ska nog inte gå ner mer i vikt__du har ju varit så duktig:

hoppas att det är bättre i morgon----hör av dej om du behöver hjälp med lillprinsen___krya på dej



KRAMAR

2010-03-28 @ 21:25:40
Postat av: martina

Tack Ingbritt =) Nä jag tror det har varit maginfluensa som har gått här..Chrille kände sig oxå lite konstig häromdagen men det var aldrig något som bröt ut. Men idag mår jag bra igen som tur är.. =) Kram

2010-03-29 @ 07:40:20
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Bra ni är friska igen... =)

2010-03-29 @ 08:13:47
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Usch, krya på er allihop. KRAM

2010-03-29 @ 09:17:11
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor

Krya på dej! Det brukar gå fort över...

KRAMAR från Brösarp

2010-03-29 @ 09:32:05
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

usch fy :(



hoppas du kryar på dig.. får se till och friskna till så vi kan hitta på något! =)



kram

2010-03-29 @ 09:52:57
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så bra att du mår bättre idag.

Vi ses på fredag



Kramar till er alla. x-tra kram till lillprinsen

2010-03-29 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0