Onsdag!

Idag blir det inget långt inlägg..

Sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe..dock lite senare än vanligt. Men Charlie var så leksugen i morse så vi har haft kryptävling på golvet och lek kurragömma..det är nya favvo leken.

Just nu nannar lillen och jag får passa på att berätta vadsom händer idag.

Tvätta..
plocka undan...
Malin & Tuva kommer hit och ska gå promenad med oss
sen ikväll ska vi (jag & Charlie) köra till mamma/mormor

Så det är så här vår dag kommer att se ut. Ska inte glömma kameran idag. Så senare ikväll lär det bli ett bildinlägg =)

Ha en trevlig vår dag alla..för jag hoppas att solen tittar fram snart!



Bjuder på mitt skitiga monster mat i hela ansiktet!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

tack för idag=)

2010-03-31 @ 18:35:15
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0