Fredag/Lördag

Igår var vi bjudna till Macke & Kristina på middag. Fick äta årets första grillat..jättegott =)
Barnen busade lite innan det var dax för Milton att sova..Charlie däremot tog det ett bra tag innan han äntligen somnade. Han somnar sällan när vi är borta och det är jättejobbigt! Övertrött och grinig blev han...

Båda busfröna..charlie är svår att fånga på bild..det var så mycket roliga saker som han ville åt hela tiden...


Lilla Milton =)


Charlie i Miltons säng


Idag lördag:
Vi har varit på badhuset och badat. Det var verkligen populärt hos Charlie så dit kommer vi att åka fler gånger. Han verkligen älskade att plaska i vattnet.
Sen när vi kom tillbaka hem blev jag grymt sugen på Våfflor, så det blev en tur till Gema för att inhandla våfflor, glass och grädde..Gud vad gott det var!

Charlie tog en sväng med barnvagnen i morse..perfekt "lära gå vagn"..

Ikväll blir det resturangbesök i Ystad då vi ska fira min bror som fyllde hela 28 år igår.. tiden går fort.
 Nästa Lördag är det jag som fyller år. Har turen att fylla år på påskafton detta året..tur eller otur...Dom flesta är bortbjudna en sån här dag. Men mig gör det inget. Jag är inte den personen som gillar att fira min födelsedag...

Nu ska jag slänga mig på soffan en stund. Charlie & Chrille ligger och sover i sovrummet..så jag vill inte gå in och störa dom...
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Fina bilder på barnen.Härligt att prinsen har så många kompisar att leka med.---så lilla Tuva" se "upp--------Prinsen har ju redan börjat "träna" med barnvagn. Milton är jättesöt.



Grattis till Daniel. Hurra hurra hurra

Kram till alla

2010-03-27 @ 14:25:42
Postat av: Malin & Tuva

duktig han var med vagnen.. =) hihi kramis

2010-03-27 @ 16:51:12
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Så lät jag alltid Theo gå när vi var ute och gick innan han lärde sig gå helt! Jätte bra träning! Speciellt när dom har skor på utomhus, då behövs det tränas;)

2010-03-27 @ 19:19:19
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0