Får ta mig i kragen..

och uppdatera bloggen.
Ibland får man bloggtorka och vet inte vad man ska skriva eller så...
Dom sista dagarna har ju min jäkla förkylning kommit tillbaka och Charlie är också förkyld. Känns som vi blir av med den ena dagen sen är den tillbaka nästa igen...Jobbigt!

Iaf så har Charlie börjat gå allt mer och mer. Vissa dagar är det jätte mycket medans andra så kryper han mest hela tiden. Men han är så himla duktig som försöker...

Morgonen började med ett toppen besked då vågen visade ännu mindre än vad den gjort på länge. Drt känns så himla bra just nu och motivationen är tillbaka och den är på max..

Sen blev det morgonpromenad med mina 3 killar... Vi vaknade för sent och morgonen gick sakta tyckte jag så det blev ingen promenad med Malin & Tuva utan den tar vi ikväll men utan barn =)


Finns det någon som har nått bra tips om hur man får ungen att sova hela nätter? Eller iaf att han inte vaknar stup i kvarten och vill ligga mellan oss i sängen.
Jag tycker ju att han är så pass gammal nu att han borde sova ostört och kanske ha ett uppvak under natten..ett och INTE 10-15 som det känns som vissa nätter.
Just nu har vi flyttat in Charlie till vårt sovrum och han får ligga i sin säng där. Det funkar bra tills kl brukar bli runt 12 tiden på natten. Sen är det omöjligt att få honom till att ligga kvar där. Slutar bara i massa skrik och tårar..



Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Va bra. det ser vi fram emot att mamma skärper sig charlie. vi vill ju se vad du hittar på om dagarna =) haha.. fast vi vet vad du gör nästan var dag iaf för du är ju med oss lilla gubben. =) hihi,..



Tack för sällskapet nu ikväll på promenaden. skönt att komma ut idag. trodde jag skulle vara fast hemma hela dagen haha..



Jag ska se halv 8 klart sen ska jag också blogga lite. fast jag bloggat 2 gånger idag redan.



Nä nu börjar de igen.. hejhej..

2010-03-24 @ 19:46:33
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag kan tänka mig att det bara bölir värre av att ha han inne hos er:S Då ser han ju er när han vaknar och då vill han klart upp till er!

När Theo vaknade på natten när han var mindre så gick jag in och gav han nappen bara, tusen gr om det så skulle behövas, jag tog inte upp honom! Det gäller att vara hård och att göra samma sak varje natt så lär han sig snart! Lite tårar får man alltid med på köpet;P Så länge du går in och visar att du finns, kanske tröstar han lite när han ligger kvar i sängen. Testa cd-skviva med lugna vaggvisor.

Det är mina tips och jag har aldrig haft problem med Theo nån längre tid pga att jag inte gett efter;) Lycka till!

2010-03-27 @ 07:12:36
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0