Sunny stand up

Lillkillen är nu lämnad hos Farmor & Farfar. Jag sitter här nyduschad och väntar på att Chrille ska komma hem med lite godsaker till oss...

Ikväll blir det nämligen barnfritt vi ska till Ystad och kolla på Sunny stand up och dricka lite gott och grilla med våra vänner. Jag känner på mig att detta kommer att bli en toppen kväll.

I morgon kommer säkert morgonen börja med att vi vaknar upp så där härligt bakfulla, masar oss ur sängen och äter en god frukost ihop..i lugn o ro..=)
Jag har semester... (kan inte få nog med att säga det..semester, semester) ja ni fattar inte hur underbart det är att slippa att behöva stiga upp 05:05 varje morgon för att palla röven ur sängen och gå till jobbet..Det är så här det ska vara...Underbart!

Jag kommer att få massa tid över till alla mina kära vänner, Charlies kompisar ja livet kommer att bli underbart. Framförallt kommer jag att kunna unna min son all tid i världen under dessa 6 veckorna och bara få njuta av varje framsteg han gör.
Jag missar så mycket när jag jobbar och ibland gör det  ont i hjärtat när jag kommer hem och ser vad jag missat. Han lär sig så himla mycket nya saker hela tiden. Tänka sig att lillen börjar bli en stor pojke nu..så stor att han ska börja på dagis om bara några veckor närmare bestämmt 43 dagar kvar tills lillen börjar på dagis..SJUKT!

Men som sagt idag är det vår dag..Min & Chrilles och den ska förgyllas med diverse trevligheter. Sånt som vi inte haft tid för när jag jobbat..sånt som betyder nått för oss båda!

Min förlovningsring är påtagen IGEN och naglarna är MÅLADE..(får inte ha sånt på jobbet) så nu känner jag mig hel igen..;-)



Jag hoppas att alla mina kära läsare får en riktigt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Gulligt inlägg.. =) Fin handen blev när du pimpade den =) hihi... ses om 2 dagar JIPPPPPPIIIIIIIIII.. ha en underbar kväll. kramis

2010-07-17 @ 14:25:23
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Carol

Mysigt värre :) .... puss

2010-07-17 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0