Semester...

Just precis ni läste rätt..jag har semester i 6 veckor nu...ska inte jobba förräns den 30 augusti =)


Ikväll var mormor & morfar och passade Charlie medans jag & chrille åkte och kollade på bio. Idag blev det Twilight-eclipse

Kan inte mer än säga att jag verkligen älskar Twilight sagan och längtar redan efter film nr 4 =)

Lovar att i morgon kommer det ett längre blogg inlägg...är för trött just nu för att orka blogga!



Gulligt värre... ja jag vet kankse liiite 14:is men va fan...=)


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Ska bli kul när du e ledig och när du bloggar =) kramis lilla 14is =)

2010-07-17 @ 08:14:59
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Eve

Super 14-iiiiiis!!!!! Glöm inte din häxblandning till ikväll som du gjort ifrån dina föräldrars barskåp... hahaha... pusss

2010-07-17 @ 08:21:47
Postat av: Carol

Hahaha man gillar bara de filmerna om man är kär i killarna! söta lilla tultis... :D ses sen! puss

2010-07-17 @ 08:24:16
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

jag blev jättebesviken på 3:an... förvänta mig så mycket mer :P



ahh.. på tisdag på tisdag på tisdag :D



kram!

2010-07-17 @ 09:35:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Rebbe & Erik

Jag blev väldigt besviken på denna filmen.. det va bara samma tjat från början till slut. Jag älskar henne,nej jag älskar henne mer jag är bättre för henne osv. Det ända spännande varade i ca 5min. Nej ettan är fortfarande klart bäst.

2010-07-18 @ 06:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0