Godmorgon Måndag =)

Känner mig ruskigt utvilad efter en väldigt bra natt. Charlie somnde vid 20 igår kväll och sov till 06:30...perfekt start på dagen!

Nu är det frukost här hos oss...Charlie äter gröt, macka, och ett päron


min frukost består av en naturdiet...


idag är det tillbaka till allvaret igen..nu ska denna kroppen gå ner ytterligare ett par kilon efter några månader där man stått still på vågen.
Ska bli riktigt roligt faktiskt!

Idag ska vi vara med våra vänner Malin & Tuva hela dagen typ..=) ska bli jätteskoj. Känns som det är jätte länge sen vi umgicks så här..jag har ju bara jobbat o jobbat hela dagarna .


Sen så måste jag berätta att Charlie har fått en ny liten nästkusin i natt. Det blev en liten Malva =)
Grattis Mamma Charlott & Pappa Andreas!

Uppdaterar senare idag med lite bilder från dagen!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Grattis till lilla malva nästkusinen Charlie =) .. vi ses om några timmar.. =) Kramis

2010-07-19 @ 08:43:24
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0