tvätt....så jäkla tråkigt!!!

Hela trappan ner till källaren är full med tvätt..tvätt som ska tvättas. Torkställningarna är fulla med tvättad tvätt som ska vikas och läggas in. Just nu känner jag för att skjuta mig själv enbart för att slippa ta hand om all tvätt. Det är tråkigt och det blir bara mer och mer för varje dag som går...

Idag är den ännu en sån här "sittainneslapparedag" precis en sån dag när man inte orkar göra något alls. Och hade det inte varit för att jag bantar så hade jag kunnat tänka mig att göra en stor kopp med varm choklad och krypa ner i soffan med Charlie.. men de kan jag glömma... Nä en promenad istället så man kan känna sig nyttig..

Jag är trött fast jag fick sova till kl 9 i morse. Jag var så fräck att jag plockade upp Charlie från spjälsängen innan jag gick och la mig bara för att han skulle få mysa med mig hela natten. Självklart vaknade han men somnade om rätt så fort. Så mysigt. Det är flera månader sen han låg i vår säng..och han tyckte nog om det för han lät mig få sova ut i morse, trotts att han somnade redan lite innan 19 igår kväll.


Jag är riktigt bebissjuk idag oxå..när jag var nere i källaren så tittade jag in i rummet där ALLA Charlies bebiskläder ligger nerpackade..Så små och så söta..många minnen som kom upp..Skulle kunna tänka mig att ha en 20 bebisar bara för att dom e så små och söta... =) Men det från räcka med Charlie än så länge..Några fler barn just nu blir det INTE...



Min stora bebispojke ...eller nja han är väl ingen bebis längre..men kommer nog alltid att vara det i mina ögon..


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

Han e stor kille =)

2010-01-13 @ 17:06:39
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0