Tisdag..

Morgonen började med en långrunda. Det var verkligen svinkallt ute så Charlie fick ha på sej mycket kläder. raggsockar OCH såna där "låtsas skor" 
Blev en runda ner till Nybrostrand och hem igen..tog ca 1½ timme innan vi var hemma. Skönt väder att vara ute i...

Sen har vi faktiskt inte gjort så mycket alls.. lekt och busat hela dagen. Jag passade på att vila mig 1 timme på soffan när Charlie vilade middag.. Inte ofta jag tar mig den tiden att lägga mig ner medans han sover. Oftast så blir det till att plocka undan eller göra något annat under tiden, men inte idag!

Igår var vi och storhandlade och vi köpte HIPP:s barnmat till Charlie, det är sån mat som jag inte vågat köpa innan dels för att jag tycker den ser äklig ut.. Men gissa om det var en liten kille här som var helt förälskad i deras barnmat..så hädan efter blir det till att handla hem lite av deras mat oxå.



Nu sitter jag här och väntar på att Christian ska sluta jobbet så jag och Malin kan gå ut på vår kvällspromenad. Vi vill ju inte släpa ut barnen en gång till och dessutom är det sovdax för Charlie när vi ska ut och gå...Så antalgligen hinner jag lägga honom innan vi går...


Charlie har rotat ut alla leksakerna ur korgarna idag..så det blir till att städa undan ikväll..


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Vi var inne på grynet på gågatan i skurup och sen tjejtex på kyrkogatan el va den nu heter. Det var på grynet som jag hittade alla kläderna. det var halva REApriset. samma med mina kläder som jag köpte till mig sj. vi ses om ett tag.. Kramis

2010-01-26 @ 17:09:31
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: M -- Mamma till Ian

mysigt med kvällspromenad :)

2010-01-26 @ 18:23:43
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

dåligt med uppdaterandet..hihi

2010-01-27 @ 17:03:18
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0