Fredag lördag & söndag

Blir en liten snabb uppdatering om helgen...

Fredags:

I fredag kom ju tjejerna hit för att äta fondue och spela spel. Hela kvällen blev lyckad =)




 

 



Lördags:
Sova, sova...jag var sååå trött... Har kommit fram till att jag inte orkar "festa"..men ibland får man ju faktiskt ställa upp även om det känns dagen efter.
Jag var även bortbjuden på kvällen till Ing-britt & Åke (Charlies gammelfarmor & gammelfarfar) Som vanligt så bjöds det på massor med god mat och allt som hör till. Det är lätt att man äter lite föör mycket =) Men gott var det. Det blev en trevlig kväll och även mina föräldrar var dit bjudna =) Tyvärr så glömdes kameran hemma..så inga foton...


Söndag:
Hmmm idag vet jag inte riktigt vad som händer. Antagligen så kör jag hem till mina föräldrar och spenderar lite tid där. Christian sover och vi vill nog inte väcka honom om han inte vaknar tidigare...Men allra först så blir det en sväng hem till Eve för några koppar kaffe och lite snack =)


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

vad hade du gjort utan kaffe?



en dag i denna veckan är du och charlie mina =)! vilken dag?

2010-01-24 @ 09:54:17
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Alltid lika roligt när vår lille prins kommer och hälsar på Nu gäller det att "hålla" i grejorna för nyfikenheten växer men så spännande att "gå"på upptäcksfärd

Alert liten prins som inte hade tid att sova på kvällen. Det fanns väl roligare grejor att syssla med.

Roligt att träffa prinsens mormor o morfar Tack för att ni kom.

Älskar er kram

2010-01-24 @ 10:25:55
Postat av: Malin & Tuva♥

Ja tack för en trevlig fredag. Jaså foto på dej med =) HAHAHA

2010-01-24 @ 12:14:14
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Fina bilder.. haha. Våga inte lägga ut någon på dig.. :-) TACK för en trevlig kväll, får göras om fast med mer sprit för mig. !!! KRAM

2010-01-24 @ 15:45:37
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

HAHAHA okej där ser man.. jag börjar imorgon.. =) Vi köpte chips o dippa med. åt lite av chipsen men sen fick jag ångest haha... hörs imorgon..

2010-01-24 @ 19:12:25
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0