Det snöar ute...

Och det är mysigt

Idag började morgonen med en långrunda med Chrille, Bruno och Barnvagnen.. En skön sådan på 5,4 km. Varför är man inte ute och går oftare? Det är ju hur skönt som helst...Men där finns en latmask inom mig..så det får bli ändring på det.

Just nu plockar chrille i ordning i sin garderob. Jag har nämligen tvingat honom att gå igenom vartenda klädesplagg. Sortera ut gammalt som ska slängas.. Han e så sjukt dålig på att slänga saker..så man får sätta lite press på honom. Men jag tror att han är nöjd när han är klar iaf.

Lite senare idag ska Charlie & Jag åka in till Malin och göra henne sälskap... och låta barnen leka lite..det behövs. Dom är så pass stora nu så dom behöver träffa andra barn och leka av sig lite...

Uppdaterar senare med bilder..från kvällen så klart!


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

kul att ni kommer hit =)

2010-01-02 @ 15:50:55
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0