Baby på vift...

Morgonen började bra. Jag fick sovmorgon och hade ställt min kl på 07:30..Charlie sov 15 minuter längre än mig så jag hann med att göra mig i ordning innan han vaknade...skönt det är inte ofta det händer.
Sen vaknade en liten kille och sken som solen själv..full med bus...
Jag blev nämligen av med Charlie på bara några sekunder..jag hörde honom men han var inte kvar på filten där jag satte honom innan jag gick ut från rummet..nä lillen hade tagit sig ända bort och satt och lekte under matbordet..Tokungen!

Tittut =)

Gissa om det var svårt att få ut honom därifrån..utan att slå i hans huvud o allt..Men det gick =)

Annars så har dagen bjudit på 2 promenader först en med Malin & Tuva och sedan en lite längre runda med Eve & Nicole..så skönt väder det har varit idag!
I morgon bitti beger vi oss till Svedala för att hälsa på Nathalie & Ariella. Ska bli riktigt trevligt för nu är det ett tag sen vi sågs och vi har säkert massa att prata om =)

Så med detta inlägget säger vi godnatt till alla nära o kära =)
Blir en uppdatering i morgon kväll på "prinsen och prinsessan"


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Ni får också ha de så trevligt imorgon hos nästkusinen =)



Ja jag ska försöka ta lite foto.. =) HIHI Kramis

2010-01-28 @ 21:38:48
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: my nerman

Han är så söt :)

2010-01-29 @ 08:43:43
URL: http://mynerman.blogspot.com
Postat av: Faster

Sötaste lilla busunge! Tur att faster har bloggen att kolla på så man håller sig uppdaterad! Saknar mys och lek så mycket....Pussokram

2010-01-31 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0